Tiedotus

Ladun virallisia tiedotuskanavia ovat tämä www-sivu, Facebook-sivu ja Iisalmen Sanomien muistiopalsta.

Jäsentiedote postitetaan sähköisesti kerran vuodessa jäsenille/uutiskirjeen tilanneille. Lisäksi tulostetaan jäsentiedote esille Sikokallion majalle, talviuintipaikalle, uimahallille ja Paloisvuorelle. Jäsenille, joilla ei ole sähköpostiosoitetta jäsenkirje toimitetaan kirjeenä.
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Sääntömääräiset kokouskutsut julkaistaan Iisalmen Sanomissa. Muu tiedottaminen Iisalmen Sanomien muistiossa ja Iisalmen Ladun kotisivuilla sekä Facebook ja Instagram tileillä.

Facebook- ja WhatsApp-ryhmät ovat jäsenten keskusteluun ja tutustumiseen.

Instagramissa voit kertoa esimerkiksi osallistumisestasi tapahtumiimme ja retkistäsi Sikokalliolle tunnisteilla #iisalmenlatu ja #sikokallionmaja.

Iisalmen Ladun tiedottajana toimii Rauni Juutinen, 050 301 3143, iisalmenlatu@gmail.com

Iisalmen Ladulla on Facebookissa oma sivu ja sieltä löytyy myös yhdistyksemme jäsenille ja jäseniksi aikoville keskusteluryhmä. Ryhmässä voi vapaamuotoisesti pulista Iisalmen Ladun toimintaan liittyvistä asioista ja vaikka huhuilla ulkoiluseuraa. Ryhmästä voi halutessaan poistua itse. Ryhmä on suljettu, mutta edellyttää käytöstapoja kuten kaikkialla muuallakin. Liity fb-ryhmään tästä linkistä.

WhatsApp-sovelluksen käyttäjille on myös ryhmä, jonka kautta voi jutella latu- ja ulkoilujuttuja. Näin liityt WhatsApp-ryhmään: Lähetä liittymisviesti numeroon nollaneljänolla 7274664 (Sari). Laita viestiin nimi, etunimi ja että haluat liittyä Iisalmen Ladun ryhmään. Ryhmästä voi halutessaan poistua itse (avaa ryhmä, valitse kolme pistettä oikeasta ylänurkasta, avautuu valikko, valitse Lisää, valitse Poistu ryhmästä).

Tilaa uutiskirje

Tilaa uutiskirje sähköpostiisi, pysy kartalla toiminnasta! Saat seuraavan uutiskirjeen.

Tilaan Iisalmen Ladun uutiskirjeen

Huom. Sähköpostiosoitteesi ja nimitietosi ovat erillisessä postituslistajärjestelmässä. Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille. Voit itse perua halutessasi tilauksen tai muuttaa vastaanotto-osoitettasi. Postituslistatietoihin pääsevät käsiksi yhdistyksen tiedottamisesta vastaavat hallituksen jäsenet tai toimihenkilöt. Uutiskirjettä lähetetään vuodessa 2-6 kertaa, riippuen myös toiminnan ja tapahtumien aktiivisuudesta.Lähetämme uutiskirjettä myös jäsenyyden perusteella niille jäsenille, jotka ovat ilmoittaneet sähköpostiosoitteensa Suomen Ladulle.